UKK lancerer ny strategi

UKK lancerer en ny strategi, visuel identitet og hjemmeside.

Med strategien ønsker vi at sætte en ny standard for UKKs arbejde, og de samtaler vi har om strukturelle udfordringer og potentialer på billedkunstfeltet i Danmark. Strategien er udviklet som respons på et behov for mere ambitiøse visioner for fremtidens billedkunstfelt.

Strategien består af fire missioner, der vil danne ramme for vores arbejde de kommende år:

  • Fællesskab og samarbejde: et missionsorienteret billedkunstfelt
  • Grøn omstilling: nye roller for billedkunstfeltet i klimatilpasning
  • Billedkunstfeltets økonomi som et designproblem
  • Et diverst og specialiseret billedkunstfelt

Den nye hjemmeside er designet af Asger Behncke Jacobsen.

Vi vil gerne invitere til lancering og fejring:

D. 14. december, 18:00—19:00
Statens Værksteder for Kunst, 4. sal
Strandgade 27b, 1401 København